تبلیغات
خوش آمدید *** فاتحان دلها *** امام سجاد «ع» فرمودند: در عید زینت کنید و به قدر توان دعا کنید. مبادا چنان کنید که چهره ظاهری شما زیبا و کردارتان ناپسند باشد*** هرگاه بهار را دیدید، یاد رستاخیز در شما بیشتر شود. » چنانکه رسول گرامی اسلام« ص» فرموده است : « آن کس که با تغییر دنیا از وضعی به وضع دیگر آگاه نشود، از غافلترین مردمان است. » *** ایام نوروز بهترین فرصت برای صله رحم( دیدوبازدید واحوالپرسی) و رفع کدورت هاست. پیامبراکرم(ص) فرمودند:نیکی به پدر و مادر و صله رحم حساب روز قیامت را آسان می‌گرداند.» *** فاتحان دل ها - نکات مهم لاغری
فاتحان دل ها
بهترین اخلاق، اخلاق کسی است که با آن کس که از او بریده آشتی کند.

مرتبه
تاریخ : 1395/06/17

1-   قبل از هر اقدامی باید تعیین هدف شود، زمان مشخصی را تعیین کنید و برای آن زمان مشخص، هدف گذاری کنید.

هدف کوتاه مدت تعیین کنید، برای رسیدن به اهداف بلند مدت اهداف کوتاه مدت لازم است، مثلا هر هفته به میزان وزن خود دقت کنید که آیا در یک مدت زمان مشخص، به میزانی که قرار بوده است، وزن کم کرده اید یا خیر و اگر به هدف کوتاه خود دست یافته بودید به خودتان پاداش دهید تا برای ادامه، تشویق شوید.

 

2-        کنترل غذا خوردن خود را به دست بگیرید. قبل از سیرشدن کامل دست ازعذا بکشید.

 

3-   از میزان غذاهایی که می خورید یک یادداشت تهیه کنید و میزان کالری های آنها را در طول یک رو جمع بزنید. هر بار که متوجه می شوید چقدر لاغر شده اید انگیزه تان برای ادامه برنامه رژیم و کاهش وزن بیشتر می شود. و با کسانی که سلامت غذایی و میزان غذای مصرفی برایشان اهمیتی ندارد، هم غذا نشوید.

 

 

4-   آب بیشتری بنوشید. نوشیدن حداقل ۸ لیوان آب در روز، یکی از نکات کلیدی برای کاهش وزن است. آب سیستم بدن شما را پاک می کند، بدن را هیدراته نگاه می دارد و همین موضوع باعث می شود سطح انرژی شما بالا بماند و شما دیرتر احساس گرسنگی کنید.

 

5-   بهتر است قبل از گرسنه شدن تامی توانید میوه وکاهو مصرف کنید. انگوربرای شکم گرسنه بهترین گزینه است.

 

6-   رژیم غذای درستی را انتخاب کنید. و از غذاهای پر پروتئین مثل گوشت، تن ماهی، حلیم، کله پاچه و حتی نان سفید( لواش و نان ساندویچی) کمتر استفاده کنید.

 

7-   ورزش کنید(هرچه بیشتر بهتر و این رابدانید حتی 10دقیقه بعداز صرف هر غذا، موثر است). ورزش همراه با یک رژیم غذایی مناسب می تواند تاثیر به سزایی بر پایین آوردن وزن شود. پیاده روی تان را بیشتر کنید. چنان چه پیاده روی روزانه تان امری عادی شده است، بهتر است میزان پیاده روی و سرعت آن را تغییر دهید.

 

8-   آشپزخانه خودتان را از هرنوع ماده غذایی پرکالری پاک کنید. و از خریدهای غیرضروری خودداری کنید. تاشمارا برای خوردن وسوسه نکنند. (منبع: ایسکانیوز)




طبقه بندی: لاغری و راههای کاهش وزن ، 
برچسب ها: نکات، مهم، لاغری،
ارسال توسط د- عبدالرحیمی
حدیث هفته
امام صادق(ع) در روز نوروز فرمود: هنگامى که نوروز شد، غسل کن و لباس پاکیزه بپوش و خودت را خوشبو ساز و آن روز را روزه بدار. پس هنگامى که نماز ظهر و عصر و نافله هاى آن را به جاى آوردى، نمازى چهار رکعتى بگزار که در رکعت اوّل آن، سوره حمد و ده مرتبه سوره قدر را مى خوانى. در رکعت دوم آن، سوره حمد و ده مرتبه سوره کافرون را مى خوانى. در رکعت سوم آن، سوره حمد و ده مرتبه سوره توحید را مى خوانى و در رکعت چهارم، سوره حمد را با سوره هاى فلق و ناس. پس از نماز هم سجده شکر مى گزارى و دعا مى کنى. [بدین ترتیب، ] گناهان پنجاه ساله‏ات بخشوده مى شود.
لینک های مفید
»
اخبار آنلاین
پخش زنده حرم جنگ دفاع مقدس