تبلیغات
خوش آمدید *** فاتحان دلها *** امام باقر علیه ‏السلام فرمودند: حسین، بزرگ مرد كربلا، مظلوم و رنجیده خاطر و لب تشنه و مصیب زده به شهادت رسید. پس خداوند، به ذات خود، قسم یاد كرد كه هیچ مصیبت زده و رنجیده خاطر و گنهكار و اندوهناك و تشنه اى و هیچ بَلا دیده اى به خدا روى نمى آورد و نزد قبر حسین علیه السلام دعا نمى كند و آن حضرت را به درگاه خدا شفیع نمى سازد، مگر این كه خداوند، اندوهش را برطرف و حاجاتش را برآورده مى كند و گناهش را مى بخشد و عمرش را طولانى و روزى اش را گسترده مى سازد. پس اى اهل بینش، درس بگیرید! (بحارالأنوار، ج 101، ص 46، ح 5) *** امام صادق(ع): زیارت امام حسین علیه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در این صورت، خداوند عمرت را طولانى و روزى ات را زیاد مى كند و زندگى ات را همراه با سعادت مى كند و جز سعادتمند نمى میرى و نام تو را در شمار سعادتمندان، ثبت مى كند. (كامل الزیارات، ص 286) *** امام باقر(ع): هر كس قبور شهیدان آل محمد (ص) را زیارت كند و مرادش از این كار رضایت خدا و تقرب به پیامبر(ص) باشد، از گناهانش بیرون مى ‏آید مانند روزى كه مادرش او را زاده است. *** امام صادق (ع) فرمود: هر كس به زیارت قبر امام حسین (ع) نرود تا بمیرد، ایمانش ناتمام و دینش ناقص خواهد بود به بهشت هم كه برود پایین تر از مومنان در آنجا خواهد بود. *** امام صادق(ع)فرمود: هر كس كه خدا خیر خواه او باشد محبت حسین(ع) و زیارتش را در دل او مى‏اندازد و هر كس كه خدا بدخواه او باشد كینه و خشم حسین(ع) و خشم زیارتش را در دل او مى‏اندازد فاتحان دل ها - لاغری سریع


امروز :
فاتحان دل ها
در شهادت امام حسین(ع) حرارتی در دل مومنان است که سرد و خاموش نخواهد شد.

مرتبه
تاریخ : 1394/09/26
گزارش سرویس خانواده جام نیـوز، برای آنکه سریع تر به وزن ایده آل خود برسید در این مطلب چند توصیه به شما خواهم کرد؛ این توصیه ها عبارتند از :


*هر سه ساعت غذا بخورید و آخر هفته های جلوی تلویزیون استراحت کنید و لاغر شوید.

* تمرین ورزشی

از اول تا آخر هفته روزانه در دو نوبت سی دقیقه ای پیاده روی و دوچرخه سواری کنید و بدوید. سپس حرکات زیر را به آن اضافه کنید:

 روزهای زوج                              

– 15 حرکت شنا

– 20 وزنه 2.5 کیلوگرمی برای پشت بازو. صاف و کشیده بایستید. آرنج های خود در پهلو نگهدارید، بازوها را به بالا خم کنید و وزن وزنه را روی شانه های خود بیندازید. سپس پایین بیاورید.

– 20 وزنه 2.5 کیلوگرمی برای عضله سه سر. 90 درجه به سمت زمین خم شوید و وزن خود را روی ران های تان بیندازید. بازوها را در پشت سر به هم قفل کنید و بکشید. سپس از پشت به سمت ران پایین بیاورید.

– 20 وزنه یک کیلوگرمی در بالا و کنار شانه ها. بازوهای خود را صاف کنید. دست ها ( وزنه ها در دست ) را به اندازه شانه بالا و سپس پایین بیاورید. همین کار را در کنار پهلوها تکرار کنید.

– 20 وزنه یک کیلوگرمی برای ماهیچه دالی (که دست و بازو را بالا می آورد). پاها را جفت کنید و با زاویه 90 درجه به جلو خم شوید. وزنه را در دست بگیرید، دست ها را به پهلو باز کنید. به ارتفاع شانه بالا ببرید و دوباره پایین بیاورید.

 روزهای فرد                                        

– 20 حرکت چمباتمه. صاف بایستید. پاها را به عرض شانه باز کنید. باسن را عقب بدهید و زانوها را خم کنید تا زمانی که ران شما موازی کف زمین بشوند. دوباره صاف بایستید.

– 20 حرکت پا. روبه روی پله یا یک نیمکت بایستید. یک پا را روی پله قرار دهید و هم زمان زانوی پای دیگر را به سمت داخل شکم بالا بیاورید. سپس پا را زمین بگذارید.

– 15 حرکت ماهیچه پشت پا. نیم تنه خود را ثابت نگه دارید. پنجه پا را بالا و پایین بیاورید.

– 40 حرکت دوچرخه. روی کمر دراز بکشید. زانوها را خم کنید و به هم بچسبانید. انگشتان را پشت سر به هم بچسبانید. شانه های خود را از زمین بلند کنید و با پا حرکت دوچرخه بزنید. همزمان، ساعد دست خود را روی زانوی مخالف به حالت ضربدری حرکت دهید.

 رژیم غذایی                    

ورزش صبحگاهی را باید با معده خالی انجام دهید. یک ساعت پس از ورزش، صبحانه میل کنید و پس از آن هر سه ساعت یک بار یک میان وعده یا غذای مختصری بخورید. هر وعده غذا باید به اندازه کف دست و حاوی پروتئین، کربوهیدرات و فیبر باشد. سعی کنید روزانه 8 لیوان آب بنوشید و مکمل مولتی ویتامین مصرف کنید.

 انتخاب غذا                          

پروتئین                            

گوشت بوقلمون، مرغ، انواع ماهی، سفیده تخم مرغ، توفو، لوبیا، پنیر محلی یا پاستوریزه کم چرب و ماست

 کربوهیدرات نشاسته دار                             

سیب زمینی شیرین، سیب زمینی، جو دوسر، کوس‌کوس، برنج قهوه ای، جو، بلغور، غلات فیبردار، ذرت و نخودفرنگی

کربوهیدرات فیبردار                    

بروکلی، کدو سبز،  گوجه فرنگی ، فلفل دلمه ای، اسفناج، کاهو، سیب، توت فرنگی، پرتقال، هلو و گلابی


روزهای جمعه می توانید استراحت و هر چه دوست دارید، بخورید.




طبقه بندی: لاغری و راههای کاهش وزن ، 
برچسب ها: لاغری، سریع،
ارسال توسط د- عبدالرحیمی
حدیث هفته
محمد بن مسلم از حضرت باقر(ع) روایت کند فرمود: اگر مردم بدانند فضیلت زیارت امام حسین(ع) را هر آینه از شوق می میرند و نفسهایشان از حسرت قطع می شود. پرسیدم چه فضیلت دارد؟ فرمود: خداوند بر او هزار حج مقبول و هزار عمره مبروره و اجر هزار شهید از شهدای بدر و اجر هزار صائم و ثواب هزار صدقه مقبوله و هزار بنده آزاد کردن در راه خدا بنویسد و اگر در سال زیارت بمیرد ملائکه رحمت بر جنازه او حاضر شوند و در روز قیامت خداوند نوری به او عطا فرماید که محشر را روشن نماید و منادی ندا کند هذا زائر قبر الحسین علیه السلام و همه آرزو کنند که کاش زوار حسین(ع) بودند. منبع: شمس الضحی،ص۵۴۲و۵۴۳.
لینک های مفید
»
اخبار آنلاین