تبلیغات
خوش آمدید *** فاتحان دلها *** امام سجاد «ع» فرمودند: در عید زینت کنید و به قدر توان دعا کنید. مبادا چنان کنید که چهره ظاهری شما زیبا و کردارتان ناپسند باشد*** هرگاه بهار را دیدید، یاد رستاخیز در شما بیشتر شود. » چنانکه رسول گرامی اسلام« ص» فرموده است : « آن کس که با تغییر دنیا از وضعی به وضع دیگر آگاه نشود، از غافلترین مردمان است. » *** ایام نوروز بهترین فرصت برای صله رحم( دیدوبازدید واحوالپرسی) و رفع کدورت هاست. پیامبراکرم(ص) فرمودند:نیکی به پدر و مادر و صله رحم حساب روز قیامت را آسان می‌گرداند.» *** فاتحان دل ها - 5 روش ساده برای "کوچک کردن شکم"
فاتحان دل ها
بهترین اخلاق، اخلاق کسی است که با آن کس که از او بریده آشتی کند.

5 روش ساده برای "کوچک کردن شکم"

اگر می خواهید به راحتی شکم تان را کوچک کرده و تناسب اندام داشته باشید این 5 روش را فراموش نکنید.

بررسی ها نشان می دهد که مصرف روغن در انواع مختلف حتی روغن زیتون ( در صورت مصرف زیاد) منجر به روز "چاقی دور شکم" و پهلو شده که حاصل از تجمع و سفت شدن چربی در این نواحی است که در حقیقت همه این مشکلات از مصرف نادرست روغن ها چه جامد و چه انواع گیاهی آن سرچشمه می گیرد.

 

تحقیقات نشان می دهد که در این شیوه هر چقدر بشقاب غذا بزرگتر باشد ما آن را پرتر می کنیم و در نتیجه به علت وجود نوعی طمع به آن غذای بیشتری می خورد و پرخوری می کنیم که این عمل در دراز مدت تبدیل به نوعی عادت غذایی شده و حجم غذا و در نتیجه لایه های چربی زائد بدنمان به مرور بیشتر و بیشتر می شود.

 

هیچ رژیم غذایی خاصی برای رفع "چربی های موضعی" وجود ندارد. ناگفته نماند که بررسی ها نشان داده است به جای مصرف روغن درحین آماده ساز یا طبخ غذا اگر آن را یک بار و بعد از پخت روی غذاها اسپری کرده تا میزان  ۵۰درصد در مصرف روغن در غذاها صرفه جویی شده و همین امر نیز از تجمع چربی در نواحی مختلف بدن می تواند جلوگیری کند.

 

1 - پیاده روی:

یکی از ساده ترین راه های آب کردن چربی شکم و اطراف کمر پیاده روی می باشد که حداقل باید ۳۰دقیقه در روز وبه طور مرتب انجام گیرد و پیاده روی شما باید سریع و به هدف "ورزش" انجام گیرد، نه برای خرید رفتن یا تماشای ویترین مغازه ها.

 

2 - ورزش دوچرخه زدن:

برای انجام این ورزش باید روی زمین دراز بکشید و دستان خود را در دو طرف پاهایتان قرار دهید و پاهای خود را بالا ببرید و در هوا رکاب بزنید و این کار را تا ۲ دقیقه ادامه دهید و سپس پاهای خود را پایین آورده دوباره این کار را تکرار کنید این ورزش باعث آب شدن چربی های اطراف کمر شما می شود.

 

3 - پاها با زاویه ی ۹۰درجه:

در این روش که بسیار شبیه  دوچرخه سواری در هوا می باشد باید روی زمین دراز بکشید و پاهایتان را به یک سطح نزدیک کرده و زاویه ی ۹۰ درجه با آن سطح بسازید و شروع به بالا و پایین کردن پاهای خود بکنید به حالت رکاب زدن  ،این ورزش باعث تقویت "عضلات شکمی" شما می شود

4 - چرخش تنه:

این ورزش باعث باریک شدن کمر می شود و شما می توانید در منزل یا باشگاه به راحتی آن را انجام دهید، برای انجام این "ورزش" باید تکیه گاهی را با دست گرفته سپس به سمت چپ و راست بچرخید.

 

5 - طناب زدن:

این ورزش را که حتما از دوران کودکی به یاد دارید، بله طناب زدن به خصوص در هوای آزاد باعث آب شدن چربی های اطراف شکم و کمر می شود.(باشگاه خبرنگاران)




طبقه بندی: لاغری و راههای کاهش وزن ، 
برچسب ها: روش، ساده، تناسب، اندام، ورزش،
ارسال توسط د- عبدالرحیمی
حدیث هفته
امام صادق(ع) در روز نوروز فرمود: هنگامى که نوروز شد، غسل کن و لباس پاکیزه بپوش و خودت را خوشبو ساز و آن روز را روزه بدار. پس هنگامى که نماز ظهر و عصر و نافله هاى آن را به جاى آوردى، نمازى چهار رکعتى بگزار که در رکعت اوّل آن، سوره حمد و ده مرتبه سوره قدر را مى خوانى. در رکعت دوم آن، سوره حمد و ده مرتبه سوره کافرون را مى خوانى. در رکعت سوم آن، سوره حمد و ده مرتبه سوره توحید را مى خوانى و در رکعت چهارم، سوره حمد را با سوره هاى فلق و ناس. پس از نماز هم سجده شکر مى گزارى و دعا مى کنى. [بدین ترتیب، ] گناهان پنجاه ساله‏ات بخشوده مى شود.
لینک های مفید
»
اخبار آنلاین
پخش زنده حرم جنگ دفاع مقدس